Ez a játék az ismert akasztófa játék kissé módosított verziója. Itt nem egy akasztófa ábrától kell rettegnie a játékosnak, hanem beállítható a tévesztések maximális száma (0 esetében korlátlan tévesztési lehetőség).
Több játékost is meg lehet adni, valamint játékosonként be lehet állítani a nehézségi fokozatot, ki lehet választani a feladható kategóriákat valamint megadható, hogy magyar vagy angol (esetleg mindkét) nyelvű feladványokat adhasson neki a gép.
Játék közben különböző segítségeket lehet igénybe venni (természetesen pontlevonásért cserébe).
Lehetőség van további feladványok bevitelére is. A feladvány adatlapján kiválasztható a kategóriája, megtekinthető a megjelenés helyzete, megadható a feladvány nehézsége és nyelve, valamint itt adható meg a súgószöveg is.
További tervezett funkciók a következő verziókban:
A ponthatárt (1000 pont alapértelmezésként) pontosan elérni a legkevesebb körbôl.
Egy kör menete a következô:
Dobás
Kockák megjelölése (kivétele)
Döntés a maradék kockákkal további dobásról, illetve a megállásról
Ha mind a hat kocka ki lett jelölve, akkor mind a hattal újra lehet dobni.
Ha a dobásnál egyik kockát sem lehet kivenni, akkor az abban a körben szerzett pontok elvesznek.
Ha hat kockával történt dobásból nem lehet semmit sem kivenni, akkor az -100 pontot ér. Ebben az esetben mindegy, hogy az elsô dobás volt-e, vagy az adott körben a sokadik dobás.
További információk az SWDRules.rtf fájlban, vagy a programból az Eszközök/Szabályok menüponton keresztül érhetőek el.
A táblán szereplő számokat el kell tüntetni a tábláról.
A bal oldalon piros keretben látható számot kattintással egy üres helyre kell tenni. Amennyiben a választott négyzet körüli számok összegének utolsó számjegye megegyezik a számmal, akkor a letett számjegy és az összes szomszédos számjegy eltűnik a tábláról.
A program részletes súgót tartalmaz. A beállítási lehetőségek számtalan játékvariációt tesznek lehetővé az egyszerű összeadás-gyakorlástól a profi villámfejszámolásig.